VonWalter

Vår vardag

What to say, what to say...

Kategori:

Längesen nu. Update...

Barnen sköter sig. Albins sura humör försvinner mer och mer och vi börjar äntligen se vår lilla raring igen. Hans humör har de senaste veckorna inte varit att leka med. Men nu verkar det vara över så vi håller tummarna på att det fortsätter så. :-)

Ellen äter, sover och skiter. Typ. ;-) Hon vill mest vandra runt och hålla i våra händer så ryggen börjar vara öm!

Fredrik han jobbar och jobbar. Men nu vankas det en långledighet för honom och OJ vad vi ska njuta!

Jag börjar närma mig två av mina olika delmål. Vilken känsla!!
Nu är det bara några gram kvar tills jag gått ner hela 30 kg. Kan du fatta?? TRETTIO KILO!
Om några veckor ska jag springa blodomloppet. 5km. Jag SKA göra det.

Fredagkväll, karln på jobbet och ungarna i sängen. Så snart är det dags att slänga in handsken.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: